Tutun

   





       Vreau o scrumieră cu vise și speranțe pe biroul meu. Vreau să suflu scrumul și să inhalez iubire și fericire. Să scot o țigară din pachet, să o aprind și să apari lângă mine în timp ce îmi ceri un fum. Te vreau mereu cu mine, exact ca rujul în geantă. Vreau să mă asculți cu atenție, așa cum eu ascult Tom Odell. Te doresc asa cum oamenii doresc vara.

       Vreau sa fii roșu în obraji, ca vinul, când te sărut, buzele tale să lase tutunul și alcoolul să facă dragoste prin gustul lor unic, iar ochii tăi să mă dezbrace de melancolie. 

       Elefantul negru să te trântească de pământ pentru a te face să realizezi ce durere poate cuprinde sufletul meu. Câți fiori încărcați cu regrete m-au cutremurat? Câte guri de vin am înghițit pentru a-mi amorți mintea, iubitule, nici nu știi. Ceea ce trebuie să știi e ca nu îți vreau trupul pe podeaua rece ci sufletul, gol, tânjind după al meu. 

       Hai! Iubește-mă! Alintă-mă! Trimite-mi și mai multe bestii să îmi devoreze stomacul și mintea.

     Fiecare sărut și fiecare apăsare pe piele transmite o nouă emoție. Fluturii s-au mărit în loc să dispară. Nu mai încap în stomac, multi evadând și ajungându-mi la inimă, așezându-se pe plămâni sau ficat. Drogul săruturilor tale îmi dă halucinații.

       Asa ca aprinde-ți țigara și așteaptă dimineața, alături de mine.





Comentarii

Postări populare