Unește-ne cărările

 




   Unește-ne cărările în miez de noapte, când venind din îndepărtare, mă zărești și te oprești. Apasă câțiva pași spre drumul meu ce se pierde în întuneric.
Ghidează-mi calea să ajung la tine. Căci te-am văzut mergând alături de mine timp îndelungat, dar un pas n-ai fi făcut către mine. Lasă firmituri de speranță înaintea mea. Prinde-mi privirea și ține-mi-o în sufletul tău. Deschide-mi ușa către trecutul tău, dă-mi prezentul tău, veghează viitorul nostru. Întâmpină-mi sufletul în vis și lasă-l să te plimbe prin Univers, căci ți-a simțit lipsa în anii în care ai fost plecat.  
     Unește-ne cărările în miez de amurg, când venind din îndepărtare, îți văd ochii obosiți și te invit înapoi acasă. Ai uitat drumul și ai umblat pe cărări ocolitoare. Știu că-mi ești epuizat. Dar cu un pahar de încredere am să te îmbăt și am să te-ntind pe un pat de fericire.
     Unește-ne cărările în miez de dimineață, când venind din îndepărtare, soarele îți luminează albastrul ochilor și îți încălzește sufletul rănit. Intră-n casa părăsită de aproape un deceniu și mă vei găsi stând pe fotoliul nostru albastru. Am să îți sărut buzele uscate și mâinile crăpate. Am să încerc să-ți scot otrava din inimă și întunericul din minte.
      Și acum că ne-ai unit cărările, ai grijă de mine, având grijă de tine. Ține-mă-n brațe în nopțile furtunoase, iar eu te voi hrăni cu energie. Îți voi da pentru a doua oară sufletul meu pe tavă. Îți voi pune iar toate secretele și fricile pe ea. Doar nu-mi dezamăgi inima, căci iubirea stocată în ea se poate transforma ușor în furie și durere. Nu deschide ușa demonilor trecutului, nu îi chema în povestea noastră. Nu ne păta viitorul cu așteptările altora. Nu-ți curăța păcatele cu alcool.
     Consideră-mi sufletul ca fiindu-ți pereche. Vei avea căldura verii în piept până și când gerul pune stăpânire pe tine. Promit sa nu-ți ofer promisiuni goale. Îți voi aduce zâmbetul la suprafață când durerea pune stăpânire pe-a ta minte. Și vom cânta împreună cu timpul și-l vom ruga să ne mai împrumute câțiva ani, pentru că o viață nu-mi e de ajuns cu tine. Poate după trei vieți aș realiza că-mi ești aproape, poate-n zece m-aș mai obișnui cu ideea, dar nici după o eternitate nu m-aș sătura de tine.
     Primește-mi iubirea în fiecare zi, căci sunt aici să rămân. De acum până la bătrânețe.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare