Rece


      Apocalipsă. Da, asta văd când mă uit la ceas, la cer și la oameni. Mă uit pe geam și îmi imaginez fum, foc, sânge. Mintea mea e întunecată, cuprinsă de vraja fantomelor ce dețin răutatea. Mă țin de mână cu moartea. Mâna ei slabă și rece mă ghidează prin coridoarele minții mele. E rece aici, în mintea mea.
      Am văzut un demon ce fugea pe apa unui lac. Avea copite negre, mari, puternice. L-am urmărit cu ciudă și gelozie, apoi am pășit spre apă. Am fost înghițită de ea. Creaturile imense din ea se învârteau pe lângă mine, încercând să mă ajute. M-am ridicat la suprafață pentru a fi atinsă de creatura demonică. Își trecea mâinile prin părul meu roșu, îmi atingea buzele ude și se uita în ochii mei cu disperare.
     Îmi place locul acesta întunecat, unde doar eu pot ajunge. Singurătatea e sora morții. Demonul e slăbiciunea mea. Cum am să scap de el, nu am nici cea mai vagă idee...

Comentarii

Postări populare