Fumând focul


         

            Se uita la el. Nu mai vedea nimic din ce își putea amintea. Mâinile lui se plimbau pe corpul ei. Ea privea păsările, în mijlocul nopții, cum preluau cerul negru. Elefantul roz din cameră se izbi de perete. Țipetele surioarei ei de la parter o scoteau din minți. Se ridică de pe pat, închise ușa din lemnul ieftin și aruncă  un scaun în capătul celălalt al camerei. Cât de mult îl ura. Se întinse lângă el a doua oara și îl privi. El o sărută pe frunte, prinzându-i o șuviță de păr între degetele sale palide. Coborî cu buzele pe obrajii ei fierbinți ajungând până la colțul buzelor ei. Până ce le găsi, sărutându-le flămând, ea deja era plina de agonie. Construi un perete între ei. Îl împinse și își acoperi corpul cu pătura albă. Simțea mirosul cărnii ei aflate în putrefacție. Inima nu îi mai bătea. 
           -Lasă-mă. Nu am nevoie de asta, nu acum, îi șopti ea.
           -Nu acum, îi șopti el. Dar în următoarele minute vei înota cu mine într-o mare ireala. Vei vedea așternuturile ca pe niște pene colorate. Vei vrea sa râzi, să alergi, să privești leii mâncâdu-se între ei. Cum vei reuși dacă nu fără mine?
             -Ce lei? Ce tot vorbești acolo?, întorcându-se la el, îl aținti cu o privire încruntată.
         -Diavolii! Diavolii ce ți-au răscolit viața, cei care ți-au mâncat sufletul, visele și amintirile. Acele animale ce zbiară și nu gândesc. Ignoranții ce trăiesc în imperiul aparentelor. Iubitorii de frumusețe și prostie. Nu-i asa ca ai vrea sa moară ?
             În acel moment, chipul i se schimbă, dezvăluind o creatură urâtă, cu ochii-i plini de disperare. Ea își închise ochii, dându-și seama ca mintea iar îi joaca feste. 


Comentarii

  1. imi place, da, chiar imi place... e o povestioara care imi cuprinde mintea,sufletul :) e atat de profunda...
    ai grija de sufletelul tau :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Opinia ta imi cuprinde sufletul! Ma crezi ca dupa fiecare lucru spus despre lucrurile simple pe care le scriu , simt ca plutesc ? Ca merita ? :) Multumesc mult :*
    Si tu de al tau :)

    RăspundețiȘtergere
  3. WOW . Deci dupa fiecare text scris de tine pe care-l ciesc imi zic in gand :" Asta este cel mai bun ." .Tu chiar sti sa surprinzi.

    B.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare