Orgoliu tau impotriva gandurilor mele




      Hai să îmbinăm gândurile mele cu ale tale. Eu mă gândesc la un băiat,iar tu la o fată. Eu mă gândesc la un gândac prăfuit de lumină, iar tu te gândești la un păianjen ghemuit, cu picioare arcuite și negre. Tu încerci să rezolvi o problemă de geometrie, eu pe de altă parte încerc să rezolv problema adolescenței. E un talmeș-balmeș constant îmbinat cu diferite fraze pe care numai noi le înțelegem. Când muzica de pe fundal se oprește, gândurile ne sunt întrerupte brusc, respirația ni se accelerează, iar draperiile se deschid pentru a ne lumina calea. Dar mintea nu ne mai funcționează normal.

Eu mă gândesc la un roi de fluturi albaștri, dar tu te gândești la o casă înconjurată de lupi. Ne încercăm norocul prin a ne schimba diferite cărți. Nu reușim. Romanele tale polițiste mă încarcă cu energie negativă. Dau din umeri și mă culc. Poate mâine încercăm să facem schimb de haine. Desigur ca ale mele îți vor fi strâmte, iar ale tale îmi vor veni perfect, deoarece îmi stă bine cu orice piesă de îmbrăcăminte care văd că începe să putrezească în imensul tău dulap.

Comentarii

Postări populare